Монголын маркетингийн салбарын хөгжлийн чиг хандлагыг тогтоогч, хамгийн анхны мэргэжлийн байгууллагуудын нэг болох Монголын Маркетингийн холбооноос “Нийгмийн Маркетинг 2017” форумыг 2 дах жилдээ зохион байгуулах гэж байна.
“Үнэт зүйлсээ хуваалцъя” гэсэн уриан дор зохион байгуулагдаж буй энэхүү форумын зорилго нь байгууллагуудын үйл ажиллагааг нийгмийн хариуцлагатай болгох, түүгээрээ дамжуулан нийгмийн маркетинг хийж, өрсөлдөгчдөөсөө ялгарах, нийгэмд тулгарч буй асуудлуудыг шийдэх нийгмийн энтерпрайзыг хэрхэн байгуулж, удирдан ажиллах болон филантропиг жинхэнэ утгаар нь хэрхэн хөгжүүлэх талаар мэдлэг, мэдээлэл олгох юм.
Форумын агуулга нь дараах үндсэн 4 сэдвээс бүрдэнэ.
Нийгмийн хариуцлагатай байна гэдэг нэг талаас бизнесийн боломж, нөгөө талаас нийгмийн асуудлуудыг шийдвэрлэх гол түлхүүр юм. Түүнчлэн, өнөө үед бүтээгдэхүүнүүд үнэ ба чанараараа ялгарахаа бараг байсан. Тиймээс брэндийг бусдаас ялгарахад нь нийгэмд тулгарсан асуудлыг шийдэж, нийгмийн хариуцлагатай байсан нь тус болдог буюу худалдан авагчид, хэрэглэгчид нийгэмд ээлтэй үйл ажиллагаа явуулж байгаа хүмүүс, компани, байгууллагуудыг сонгох, дэмжих хандлага өндөр байдаг учир байгууллагын нийгмийн маркетингийг хэрэгжүүлэх нь зөвхөн нийгэмд ч бус байгууллагад ч үр ашигтай билээ.
Уншигч та Нийгмийн Маркетинг 2017 арга хэмжээнд оролцохоор бүртгүүлэхийг хүсвэл энд дарна уу.
Арга хэмжээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл, хөтөлбөртэй танилцахыг хүсвэл энд дарна уу.