Уншиж байна ...
Зураг
Зураг
ХУУЧИРСАН МЭДЭЭ: 2014/10/24-НД НИЙТЛЭГДСЭН

“Мастер Маркетер” сургалт шинэ элсэлтээ авч байна

ikon.mn
2014 оны 10 сарын 24
iKon.MN

Сургалт явагдах хугацаа: 2014 оны 10-р сарын 29-11-р сарын 3-ны өдөр (5 хоног)

Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг: 70101839, 70111839, 99049075

СУРГАЛТЫН ЗОРИЛГО: 

  • Орчин үеийн маркетингийн онол, арга зүйн мэдээллийг суралцагчид олгох. Маркетингийн албаа, маркетингийн ажлаа үр дүнтэй гүйцэтгэх, шилдэг маркетеруудыг бэлтгэх төрүүлэх.

СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ: 

  • Орчин үеийн маркетингийн онол практикийн хадлагуудыг нэг дор багтаасан хичээллэнэ.
  • Богино хугацаанд маркетингийн гол гол ойлголт, мэдлэгийг эзэмшүүлнэ.
  • Мэргэшсэн, туршлагатай зөвлөх сургагч нар хичээл заана. 
  • Амжилттай суралцагсдад зохион байгуулагч байгууллагын сертификат гардуулна.

СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛУУД: 

  • Суралцагч боломжийн, хямд төлбөрөөр, ажлаа цалгардуулалгүйгээр орчин үеийн Маркетингийн онол практик хосолсон мэдээллийг олж авна. 
  • Суралцагч маркетингийн хамгийн сүүлийн үеийн хандлага, мэдлэг, ойлголтуудтай танилцаж, маркетингийн бодлогоо онолын үүднээс, системтэй удирдах арга барил, шинэтгэл хийх санааг олж авна.
  • Суралцагч “бизнесийн холбоо, сүлбээгээ тэлэх, бие биенийхээ туршлагаас суралцах боломжтой.
  • Суралцагч сургагч, зөвлөхүүдээс байгууллагадаа зөвлөгөө, сургалт авах, өөрчлөлтийн төсөл хамтран зохион байгуулах боломжтой.

СУРГАЛТЫН ҮР ДҮН

  • Богино хугацаанд маркетингийн орчин үеийн арга хэрэгсэлүүдээр мэдээлэл авна.
  • Сургагч багш нараас ганцаарчилсан зөвлөгөө авч байгууллагынхаа маркетингийн ажлуудыг хөгжүүлэх боломж бүрдэнэ.
  • Байгууллагын маркетингийн ажлын гүйцэтгэлүүдээ хэмжих, хэрэгжүүлэлтийг сайжруулах арга барилд суралцана.
  • Шинэ хамт олон болон хамтран суралцагчидаасаа суралцах мэдээлэл солилцох боломж бүрдэнэ.
ХУГАЦАА ХИЧЭЭЛ 1 ХИЧЭЭЛ 2 ХИЧЭЭЛ 3
МОДУЛЬ МАРКЕТИНГИЙН
СТРАТЕГИ
БРЭНДИНГИЙН
БОДЛОГО
ИДЭВХИЖҮҮЛЭЛТ
АГУУЛГА

МАРКЕТИНГИЙН ОРЧИН
ҮЕИЙН ЧИГ ХАНДЛАГУУД

  • Value Co Creation онол
  • Viral marketing
  • Global marketing
  • Маркетингийн шийдвэр гаргалт,
    стратеги бүрдүүлэлт
  • Маркетингийн иж бүрдлүүд
    4S, 7P

БРЭНДИНГИЙН
СТРАТЕГИ

  • Brand Identity
  • Брэндийн үнийн бодлого

SOCIAL MEDIA
MARKETING

  • Social /twitter, facebook болон бусад/
    сувгуудыг үр дүнтэй ашиглах нь 
  • APP  based маркетинг
  • Content  маркетинг

МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
БОЛОВСРУУЛАХ НЬ

  • Маркетингийн төлөвлөгөөний
    бүрдэл хэсгүүд
  • Маркетингийн үйл ажиллагааны
    төлөвлөгөөг боловсруулах нь 

БРЭНДИЙН ЭЛЕМЕНТҮҮД

  • Брэндээ хөгжүүлэх нь
  • Брэндийн үнийн бодлого
 

 

ХУГАЦАА ХИЧЭЛ 4 ХИЧЭЭЛ 5
МОДУЛЬ МАРКЕТИНГИЙН
АЖЛУУДАА
ХЭРХЭН
ХЭМЖИХ ВЭ
ИДЭВХИЖҮҮЛЭЛТ
АГУУЛГА
  • Marketing Metrics-ийн төрлүүд
  • Идэвхижүүлэлтийн метрикс
  • Санхүүгийн метриксүүд 
ЗАР СУРТАЛЧИЛГАА, SALES PROMOTION
  • Зар сурталчилгааны зохиомж эх бэлтгэл технологи
  • Зар суралталчилгааг байршуулах
  • Sales promo үйл ажиллагаанууд, зохион байгуулалт
ОЛОН НИЙТТЭЙ ХАРИЛЦАХ
  • Олон нийттэй харилцах дарааллыг хэрхэн бий болгох вэ?